הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2008 1:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  לי יש כאלו פסים על גגון אוניברסאלי
נושא: לי יש כאלו פסים על גגון אוניברסאלי תאריך: 11/15/2008 1:30:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

עם הגגון עם פרופילים מלבניים סטנדרטיים אז לא צריך כלום
הגגון מתלבש בול ובקלות
לגבי האופניים אני מעריך שהוא יתפוס בלי בעיה
אם אתה באיזור חולון צור קשר ותנסה במו ידיך על הגגון שלי


חזרה לפורום