נושא: כיוון בלמים הדראולים - Shimano XT תאריך: 11/15/2008 5:13:00 PM
מחבר/ת: אסף הרים
שבת שלום לכולם
בבעלותי אופניים בעלי בלמים הדראולים מסוג Shimano XT. בסופ"ש האחרון נתקלתי בבעיה בבלמים, רעש של חריקות ללא כל מגע בידית הבלם. מהתבוננות במכלול הבלם ראיתי כי יש מגע חלש בין אחת הרפידות לדיסק הבלם.
אשמח אם מישהו יוכל לעלות הסבר לכיוון הבלמים (אם אפשר כולל תמונה או שתים - איזה בורג לסובב וכו...) בנוסף אשמח לדעת איך עושים bleeding לבלמים.
תודה ושבוע טוב לכולם
|