הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2008 6:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מניסיון שלי...
נושא: מניסיון שלי... תאריך: 11/15/2008 6:00:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

שרשרת לא מסוגלת להחזיק שנים,אלא אם אתה רוכב 3 פעמים בשנה :suss:


חזרה לפורום