טקסט הודעת פורום
11/15/2008 7:07:00 PM
יוסי כהן
מעביר אחורי דופק
נושא:
מעביר אחורי דופק
תאריך:
11/15/2008 7:07:00 PM
מחבר/ת:
יוסי כהן
גם במעביר lx יש את אותה הבעיה רק ששמו גומי על המיפרק שנוגע אצלי באופניים היתה
אותה הבעיה וניפתרה בהחזרת הגומי למקומו
חזרה לפורום