טקסט הודעת פורום
| 11/15/2008 7:29:00 PM |
|
נושא: שנים הכונה לשנתיים תאריך: 11/15/2008 7:29:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
כרגע הן שנתיים אצלי יש לי את המדיד אני עוקב אחרי זה כל הזמן אבל לשנתיים אפשר ליקרא שנים והשימוש הוא כול יום לעבודה ובחזרה בערך 12 קמ ליום ושבת כמובן היא עובדת הכי קשה דורון :p :p :p
|
חזרה לפורום |
|
|