טקסט הודעת פורום
| 11/15/2008 7:39:00 PM |
|
נושא: עוד המלצה תאריך: 11/15/2008 7:39:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
תנסה לרכב עם אנשים שרוכבים יותר טוב ממך.. בהרבה אפילו.. תסתכל עליהם ותנסה לראות איך הם זזים ומה הם עושים זה יעזור לך לקלוט את התרגילים =]
|
חזרה לפורום |
|
|