הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2008 8:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  התפוצץ הבולם או מה?
נושא: התפוצץ הבולם או מה? תאריך: 11/15/2008 8:08:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

שלומלום =]
היום הייתה רכיבה מעולה ביער עופר.. היו מלא קפיצות..
והבולם האחורי שלי התנהג סבבה
אבל בסוף הרכיבה בחניון למטה
אני לא יודע ממה יש מצב מקפיצה של 6 מדדרגות או לא יודע מה משו נדפק בבולם
זתומרת הסתכלתי על הבולם וראיתי שמהכפתור של הריבאונד או מהאזור שם יצא המווווון שמן נזל על כל האופניים שלי..
מדובר בבולם אחורי פוקס ואנילה R שנת 2007..
מישו יודע מה הבעיה? איך להימנע מזה לפעמים הבאת? וכמה בערך אמורל עלות טיפול כזה בסינגל טראק?


חזרה לפורום