הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2008 10:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  קודם כל הרשה לי..
נושא: קודם כל הרשה לי.. תאריך: 11/15/2008 10:53:00 PM
מחבר/ת: avi a

להגיד לך סחתיין על הפירגון לתחביב של הילד ועל היוזמה הנחמדה מצידך.
בנוגע לשאלתך, אני חושב שזו טעות לעשות הפתעה על מוצרים מסוג זה,
באם באמת בנך מעוניין בסט הספציפי הזה ומדד אותו ויש לך את המידות
המתאימות והמוצר יושב עליו טוב ונוח לו, לך על זה.

בנוגע למוצרים שהצגת, אי אפשר להחליט בשביל הבן שלך מה טוב בשבילו, מצד
אחד אתה מציג חליפת לחץ/צבי צב וקסדה עם לסת מתפרקת ומצד שני קסדה מלאה,
אתה צריך יותר לפרט היכן הוא נוסע, עם איזה סוג אופניים וכו´, וכך ניתן
יהיה להתאים לו את הציוד לצרכיו, לא כל אחד נהנה מלהסתובב עם חליפת לחץ
וקסדה מלאה על הראש. בנוגע לקסדה המלאה, לא מכיר אותה כל כך, בנוגע לחליפה, אני יודע
שרוק גארדן מייצרים מוצרי הגנה ברמה טובה ובמחיר מאוד אטרקטיבי, לא יודע לגבי
החליפה הספציפית.
ולגבי קסדת הקסקו, היא לא מתאימה לכל אחד ויש למדוד אותה לפני רכישה, בכל מקרה,
זאת קסדת אול מאונטיין ולא פרירייד, מגן הלסת והקסדה בכלל לא מספקים תחליף להגנה שנותנת קסדה מלאה
על אף שהוא מספק הגנה מסויימת ונותן ביטחון ברכיבה, אך אם בנך נוטה לרכב מאוד
אגרסיבי, אין תחליף לקסדה מלאה,
בהצלחה.



חזרה לפורום