הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2008 9:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אני עם ה-THULE 594...
נושא: אני עם ה-THULE 594... תאריך: 11/16/2008 9:40:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

לדעתי הרבה יותר מאסיבי ואין בעיה להתאים אותו
לכל שלדה מהסיבה שהוא לא אוחז את הצינורות אלה
נועל את הבולם והגלגל הקדמי.
לגבי התאמת פסי THULE לגגון אוניברסלי אין שום בעיה
ולא צריך מתאמים מיוחדים.


חזרה לפורום