טקסט הודעת פורום
| 11/16/2008 9:40:00 AM |
|
נושא: אני עם ה-THULE 594... תאריך: 11/16/2008 9:40:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
לדעתי הרבה יותר מאסיבי ואין בעיה להתאים אותו לכל שלדה מהסיבה שהוא לא אוחז את הצינורות אלה נועל את הבולם והגלגל הקדמי. לגבי התאמת פסי THULE לגגון אוניברסלי אין שום בעיה ולא צריך מתאמים מיוחדים.
|
חזרה לפורום |
|
|