טקסט הודעת פורום
| 11/16/2008 10:37:00 AM |
|
נושא: נכון אבל גם תאריך: 11/16/2008 10:37:00 AM
מחבר/ת: אייל פרוסט
ה - AMP החדש (לא מיובא לארץ לצערי). עשיתי קצת בירורים - אמור להגיע לארץ מוצר חדש ומבטיח שמגיע גם בוורסית 5". KS 900ri או משהו כזה, לצערי לא ב - 27.2
|
חזרה לפורום |
|
|