הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2008 10:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל פרוסט עם תוכן  נכון אבל גם
נושא: נכון אבל גם תאריך: 11/16/2008 10:37:00 AM
מחבר/ת: אייל פרוסט

ה - AMP החדש (לא מיובא לארץ לצערי).
עשיתי קצת בירורים - אמור להגיע לארץ מוצר חדש ומבטיח שמגיע גם בוורסית 5". KS 900ri או משהו כזה, לצערי לא ב - 27.2


חזרה לפורום