נושא: חוות דעת - אופניים תאריך: 11/16/2008 1:43:00 PM
מחבר/ת: טיגרן ארוטיוניאן
שלום לכולם. אני חדש בפורום ומאוד התרשמתי ממנו ומהאתר, כל הכבוד לכל מי ששותף להקמתו, ערגונו וכו.. עכשיו לשאלתי. מה דעתכם על Mongoose Black Diamond single שנת 2006 חוץ מזה שיש לו דיסים מכניים... ולאיזה סגנון רכיבה הוא יותר מתאים? תודה.
|