הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2008 1:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  מהנסיון המועט ביותר שיש לי איתו
נושא: מהנסיון המועט ביותר שיש לי איתו תאריך: 11/16/2008 1:56:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

מרגיש ממש נוח לתמרון
הבולמים לא הכי טובים אבל הם מספיקים
לא יצא לי לקפוץ אבל הם מטפסות דיי טוב
ובסה"כ מרגישות אופניים טובות..
בהגדרה מותאמות לפרירייד/AM אגרסיבי/ פרירייד לייט איך שלא תקרא לזה.. אם הם היו שלי והייתי מוכן להרוס אותם הייתי עושה פרירייד הגון כמו שצריך
אם הייתי רוצה לשמור עליהם הייתי עושה איתם רק AM אגרסיבי (לא מסלולי דאונהיל ולא קפיצות ענקיות)
אישית אני אוהב אותם


חזרה לפורום