הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2008 2:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טיגרן ארוטיוניאן עם תוכן  תודה.
נושא: תודה. תאריך: 11/16/2008 2:16:00 PM
מחבר/ת: טיגרן ארוטיוניאן

תודה על התשובה המהירה.
אני רואה שיש לך בהודעות Haro x6 אם היית עושה השוואה בינם, מה הית מציין.
אמרת מקודם משהו שעיקר השאלה שלי היתה בגלל זה, עניין הטיפוס והעלייה.
ולמה הכוונה - "הבולמים לא הכי טובים" מאיזו בחינה? - איכות, רכות...??
תודה מראש.


חזרה לפורום