הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2008 3:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  ה-BLACK DIAMOND הם אופניי...
נושא: ה-BLACK DIAMOND הם אופניי... תאריך: 11/16/2008 3:26:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

פרירייד נטו,לא AM ולא AM אגרסיבי ולא AM אובססיבי.
אלו אופניים עם מהלך מתלה של 6.75 או 7.5 אינטש,בנויים
חזק יחסית,די טובים בדיווש,אחלה אופניים באחלה מחיר לדעתי.
מה שלא הבנתי זה איך הם העיזו שם במונגוס לשים על כאלו אופניים כאלה ברקסים.
ברקסים ובולם קדמי דחוף להחליף.
אגב למי שזה מעניין לו ת´*&%*$#@*&...האופניים נקראים (BLACK DIAMOND) על
שם הסימון של המסלולים המסוכנים בוויסלר :dead:


חזרה לפורום