הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2008 8:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  אשכרה אני
נושא: אשכרה אני תאריך: 11/16/2008 8:44:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

ניפגשנו על כביש החוף אני חושב
בסוף קיבלתי את המוט אוכף שלי מאיבי יצא מוצלח
אני מבסוט שהיתעקשתי על ההפעלה מהכידון פשוט חיים אחרים


וזה ליוסי :giveFinger: :giveFinger: :giveFinger: :giveFinger: :suss:


חזרה לפורום