טקסט הודעת פורום
| 11/16/2008 8:44:00 PM |
|
נושא: אשכרה אני תאריך: 11/16/2008 8:44:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
ניפגשנו על כביש החוף אני חושב בסוף קיבלתי את המוט אוכף שלי מאיבי יצא מוצלח אני מבסוט שהיתעקשתי על ההפעלה מהכידון פשוט חיים אחרים
וזה ליוסי :giveFinger: :giveFinger: :giveFinger: :giveFinger: :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|