טקסט הודעת פורום
| 11/16/2008 8:49:00 PM |
|
נושא: התכוונתי... תאריך: 11/16/2008 8:49:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
אהה אז זה אתה שלא מחליף שרשראות :laugh: :laugh: :laugh: וואלה מברוק על מוט הכיסא,אני עדיין בדעה שעדיף בלי הסירבול של הכבל,אבל זה אני :cool:
|
חזרה לפורום |
|
|