טקסט הודעת פורום
| 11/16/2008 10:13:00 PM |
|
נושא: שרשראות תאריך: 11/16/2008 10:13:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
שמע מאז שקניתי את השרשראות האלו מאיבי אין צורך להחליף אין רעשים וממש ממש כייף להיסתכל עליה ואין לי שום בעיה עם הסירבול להיפך הכידון שלי מרגיש כמו קוקפיט רק חסר ההגא האוטומטי :p :p
|
חזרה לפורום |
|
|