הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2008 1:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טיגרן ארוטיוניאן עם תוכן  שוב תודה
נושא: שוב תודה תאריך: 11/17/2008 1:28:00 AM
מחבר/ת: טיגרן ארוטיוניאן

חפירה זה ממש לא. כי כל מידע ממישהו שמבין יותר ואפילו עם ניסיון לא גדול יעזור לי מאוד בבחירת האופניים הבאות שלי.
אני הבנתי את הנקודה, והאמת זה אפילו מעודד אותי ומחזק את בחירתי.
אני אשטף אותכם בבחירות וההחלטות שלי:
אני דווקא מעדיף כרגע בדיוק אופניים כאלה. כי המחיר יחסית נמוך, ואני לא פרי ריידר מקצוע עדיין כך שכדי להכנס לתחום יותר לעומק זאת ניראת לי בחירה מצויינת, בולמים בהתחלה אני לא אחליף כי בעצם כשאתה לומד ומתנסה אתה יותר הורס את החלקים, אז עדיף להרוס את הפחות איכותיים ובעתיד אני כבר אחליף ואעלה את הרמה שלהם. ואם האופניים עצמם מספיק טובות, חזקות ונוחות אז עניתי לי על הצורך כי בעתיד ע"י שידרוג אני אקבל תמורה מלאה ואופניים באמת טובות.
אשמח לדעת אם משהו במסכנותי שגוי...
ותודה רבה לכולם על התגובות.
נ.ב. לגבי הברקסים - אין כאן שאלה בכלל, כמובן שאופניים כאלה מחייבות מעצורים הידראוליים.


חזרה לפורום