טקסט הודעת פורום
11/17/2008 9:30:00 AM
סבסטיאן פדרביה
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
11/17/2008 9:30:00 AM
מחבר/ת:
סבסטיאן פדרביה
היי
בסוף קניתי MEDIRA SUB 60
http://www2.merida-bikes.com/en_INT/public/assets/a6a47af9/mer-SUB60V-com_r30.pdf
תודה לכולם
חזרה לפורום