הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2008 4:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  elad gabay עם תוכן  אני רוכב על כאלה.
נושא: אני רוכב על כאלה. תאריך: 11/17/2008 4:32:00 PM
מחבר/ת: elad gabay

אופניים מצויינות, אני עושה איתם מסלולים אול-מאונטיין פרירייד ודאוןהיל.
מדוושות מצויין. קצת כבדות אבל מתרגלים, ממליץ לשים גלגל 2.35 מאחורה, אם אתה הולך לעשות איתם גם אול-מאונטיין. אני השארתי כמעט את כל החלקים חוץ מהברקסים שהחלפתי לדאור, וצמיגים ועשיתי להם טיובלס.
אופניים מומלצות במחיר אטרקטיבי מאוד.


חזרה לפורום