נושא: אני רוכב על כאלה. תאריך: 11/17/2008 4:32:00 PM
מחבר/ת: elad gabay
אופניים מצויינות, אני עושה איתם מסלולים אול-מאונטיין פרירייד ודאוןהיל. מדוושות מצויין. קצת כבדות אבל מתרגלים, ממליץ לשים גלגל 2.35 מאחורה, אם אתה הולך לעשות איתם גם אול-מאונטיין. אני השארתי כמעט את כל החלקים חוץ מהברקסים שהחלפתי לדאור, וצמיגים ועשיתי להם טיובלס. אופניים מומלצות במחיר אטרקטיבי מאוד.
|