טקסט הודעת פורום
11/18/2008 10:39:00 AM
אלי שש
נגנבו לי אופני GT ביום שישי
נושא:
נגנבו לי אופני GT ביום שישי
תאריך:
11/18/2008 10:39:00 AM
מחבר/ת:
אלי שש
באיזור מדרחוב בנחלת בינימין האופניים היו קשורות לעמוד חשמל
האופניים בצבע ירוק מי שיכול להפנות מידע מאוד אשמח
חזרה לפורום