טקסט הודעת פורום
11/18/2008 4:27:00 PM
רפי אבוטבול
ironhorse
נושא:
ironhorse
תאריך:
11/18/2008 4:27:00 PM
מחבר/ת:
רפי אבוטבול
שלום ברצוני לדעת אייך הדגם מבריק של ironhorse לרכיבה ולאיזה רכיבה הוא מתאים
ועםם הם טובות
חזרה לפורום