נושא: ע ד מ ת י .............??????? נגנבו לי א תאריך: 11/18/2008 10:47:00 PM
מחבר/ת: שרון ש.
אופני ראלי 24 הילוכים כחולות . וואו... אני לא מקנא בבנאדם שאני תופס אותו רוכב על האופנים שלי (שווי 1500 ש"ח)... הוא יקלל את היום שאמא שלו נולדה... (שימו לב באי הסיפריה בבית אריאלה-ליד בית המשפט בת"א-שם המקום שנגנבו לי האופנים) ולאותו גנב -עשה לעצמך טובה ותחזיר אותם כי אחרת חבל לך על הזמן....מי שראה שמע יודע פרטים -תשאיר לי הודעה בפורום ואחזור אליך(סכום כספי מובטח) שרון ש.
|