הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2008 6:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  refael h עם תוכן  אני 1.71 איזה מידה לקחת ב GT
נושא: אני 1.71 איזה מידה לקחת ב GT  תאריך: 11/19/2008 6:40:00 AM
מחבר/ת: refael h

S או M
אשמח להמלצות ממי שכבר רוכב


חזרה לפורום