טקסט הודעת פורום
11/19/2008 6:40:00 AM
refael h
אני 1.71 איזה מידה לקחת ב GT
נושא:
אני 1.71 איזה מידה לקחת ב GT
תאריך:
11/19/2008 6:40:00 AM
מחבר/ת:
refael h
S או M
אשמח להמלצות ממי שכבר רוכב
חזרה לפורום