טקסט הודעת פורום
| 11/19/2008 9:12:00 PM |
|
נושא: לקנות מוט אוכף ארוך תאריך: 11/19/2008 9:12:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
שיספיק כדי לאפשר לך דיווש נוח כשהרגליים מגיעות לכמעט מצב ישר לגמרי.
כל השאר זה אימונים, אבל אם תרכב נמוך יהיה לך קשה יותר, ואתה עלול לפתח בעיות בברכיים.
|
חזרה לפורום |
|
|