הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2008 11:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון גול עם תוכן  נגנבו אופני ספסלייז XC
נושא: נגנבו אופני ספסלייז XC תאריך: 11/19/2008 11:24:00 PM
מחבר/ת: דורון גול

נגנבו לביתי אופני ספסלייז XC צבע אדום לבן כחדשות. הגנב חתך את המנעול באזור בית אריאלה באמצע היום. אשמח לכל מידע בנושא.(חנויות, מכירות ברשת וכו´). גם כשקונים צריך לבדוק היסטוריה של האופניים ולא להיות שותף לסחר ברכוש גנוב.
תודה
דורון
0542346990


חזרה לפורום