נושא: נגנבו אופני ספסלייז XC תאריך: 11/19/2008 11:24:00 PM
מחבר/ת: דורון גול
נגנבו לביתי אופני ספסלייז XC צבע אדום לבן כחדשות. הגנב חתך את המנעול באזור בית אריאלה באמצע היום. אשמח לכל מידע בנושא.(חנויות, מכירות ברשת וכו´). גם כשקונים צריך לבדוק היסטוריה של האופניים ולא להיות שותף לסחר ברכוש גנוב. תודה דורון 0542346990
|