נושא: הסבר מצויין של איתן תאריך: 11/20/2008 3:05:00 AM
מחבר/ת: טיגרן ארוטיוניאן
ההסבר שלו היה מצויין אם אתה צריך פרוט גדול יותר אז - אם אתה רוצה לעשות AM עם האופניים שבתמונה אתה חייב להגביה את האוכף, מאוד. כדי שתוכל לנסוע לאורך זמן במישורים ועליות אתה חייב לשבת נוח, אחרת תתעיף מהר מאוד, אם לא נדבר על כאבים ונזקים לגוף. לא יודע מה הגובה שלך אבל המוט אוכף צריך להגיע לגובה כזה שכשאתה יושב והרגל שלך נמצאת על הפדל בנקודה הכי נמוכה שלו הברך שלך תיהייה בזוית של כ-165-175 מעלות (ז"א -כמעט ישרה 180 מעלות.) ושלרצפה תגיע עם קצות האצבאות למשל, אבל לא הרבה מעבר לזה. ותיראה מה נוח לך יותר וכמובן שלאורך הנסיע אתה מעלה ומוריד את האוכף בהתאם לתנאים...
|