נושא: אני לא כל כך תל-אביבי תאריך: 11/20/2008 7:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל ממה ששמעתי - בתל-אביב השאלה היא לא האם יגנבו לך את האופניים, אלא מתי. אפילו אופניים קשורים בשלשלאות של אוניה ייגנבו מתישהו - ובודאי אופניים שהם יותר מאשר כמה צינורות מרותכים.
כאמור, לא מבוסס על נסיון אישי (לשמחתי) אלא מהתרשמות מסיפורים ששמעתי ומהפורומים.
|