הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/20/2008 7:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני לא כל כך תל-אביבי
נושא: אני לא כל כך תל-אביבי תאריך: 11/20/2008 7:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל ממה ששמעתי - בתל-אביב השאלה היא לא האם יגנבו לך את האופניים, אלא מתי. אפילו אופניים קשורים בשלשלאות של אוניה ייגנבו מתישהו - ובודאי אופניים שהם יותר מאשר כמה צינורות מרותכים.

כאמור, לא מבוסס על נסיון אישי (לשמחתי) אלא מהתרשמות מסיפורים ששמעתי ומהפורומים.


חזרה לפורום