טקסט הודעת פורום
| 11/20/2008 1:13:00 PM |
|
נושא: ישלך אופניי דירט תאריך: 11/20/2008 1:13:00 PM
מחבר/ת: יפתח שבתאי
אתה יכול לעשות איתם סינגלים בכיף לפי מה שרואים בתמונה אופניי נחמדות עד מהלך גדול מקדימה אתה יכול לחירכב בבן שמן מסלול שהוא כזה חצי אולמאוטיין חצי דאונהיל מסלול שמעוד כיף לירכב בו...
|
חזרה לפורום |
|
|