הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/20/2008 11:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סאקי עם תוכן  האם צמיג 60TPI בהכרח רע מאותו צמיג 120TPI ?
נושא: האם צמיג 60TPI בהכרח רע מאותו צמיג 120TPI ? תאריך: 11/20/2008 11:42:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי

שלום
אני מתלבט בצמיגים הבאים ושמתי לב להבדלי דחיסת תרכובת החומרים
האם צמיג 60TPI בהכרח טוב פחות מאותו צמיג 120TPI ?
כלומר שאני קונה את הצמיג לחפש אם יש מקס TPI ?
לדוגמא ראיתי שבמקסיס אדוונטג´ יש 60 ו 120
המוזר הוא שה 120 שוקל 50 גרם פחות! אני לא כ"כ מבין איך?
:|


חזרה לפורום