נושא: האם צמיג 60TPI בהכרח רע מאותו צמיג 120TPI ? תאריך: 11/20/2008 11:42:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי
שלום אני מתלבט בצמיגים הבאים ושמתי לב להבדלי דחיסת תרכובת החומרים האם צמיג 60TPI בהכרח טוב פחות מאותו צמיג 120TPI ? כלומר שאני קונה את הצמיג לחפש אם יש מקס TPI ? לדוגמא ראיתי שבמקסיס אדוונטג´ יש 60 ו 120 המוזר הוא שה 120 שוקל 50 גרם פחות! אני לא כ"כ מבין איך? :|
|