הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2008 6:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  זה קצת סותר
נושא: זה קצת סותר תאריך: 11/21/2008 6:30:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אופני DH צריכים מהלכים ארוכים, וזוית ראש נמוכה (בין השאר). לאופני קפיצות צריך מהלכים קצרים (או אפילו זנב קשיח), וזוית ראש גבוהה יותר.

אם אתה לא מדבר על DH תחרותי, תוכל להתפשר על אופני "6 אגרסיביים, שגם יעמדו בהתעללות האורבנית, וגם יהיו כבר סבירים במדרון. זוית ראש 67-68, ובעיקר - גלגלים חזקים. למעשה אופני FR.


חזרה לפורום