נושא: אם זה היה "בהכרח", לא היו מייצרים את זה.... תאריך: 11/21/2008 6:40:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ההבדל הגדול הוא ברכות התרכובת. באופן כללי ניתן לומר שTPI נמוך הוא גומי רך יותר, כלומר אוחז טוב יותר משטחים קשים (כמו סלעים), מונשחק מהר יותר. כל רוכב מחליט מה הוא מעדיף. למשל - יש כאלה שמעדיפים צמיג אוחז יותר מלפנים, ומתגלגל יותר (ועמיד יותר) מאחור.
המשקל מושפע מגורמים רבים, והרכב הגומי הוא הפחות משפיע מביניהם.
|