נושא: מבקש המלצה לאופנים 1000-2000 ש"ח תאריך: 11/21/2008 9:54:00 AM
מחבר/ת: שלמה
שלום, אני חדש כאן ועוד יותר חדש בתחום של רכיבה על אופנים. לאחר שעברתי תאונה (לאנשים שלום, הרכב טוטל לוס) חשבתי שעד שאבחן מחדש את יחסי עם העולם המוטורי זאת הזדמנות להכנס לעולם הדיוושים הדו-גלגלי. אם אני מבין נכון אז הדבר הראשון שצריך זה אופנים, ומכיוון שאני בור גמור בנושא, ולאחר שקראתי בעיון את המאמר שבראש הפורום החלטתי לבקש את עזרתכם בהכוונה לאופנים ספציפיות בתקציב שציינתי (1000-2000 ש"ח). כמובן שאם יש מציאות בסכום נמוך מזה אשמח לשמוע עליהן. חשוב לי שהאופנים יהיו מותאמים גם לרכיבה על כביש (בעיקר בעיר) וגם לטיולי שטח לא מאתגרים במיוחד, שיהיו נוחים וגם פשוטים להפעלה (למה לעזאזל צריך 21 או 27הילוכים?...). אני גבוה (1.87) ושוקל בערך 78 ק"ג. תודה למגיבים.
|