הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2008 2:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה תאריך: 11/21/2008 2:02:00 PM
מחבר/ת: שי .

שלום לכולם..

רציתי לדעת אם מישהו מכיר שילדה בסגנון של ההקלר? סגנון AM אגרסיבי..
אמרו לי שהשילדה הזו פשוטה יחסית ושאפשר להביא דברים אחרים..
אם אפשר לתת לי אפשרויות של שילדות חדשות(!!!!) של כל חברה אחרת בסגנון של ההקלר אני אשמח..
ד"א אני מוכן לשלם עד 7000 לשילדה


חזרה לפורום