טקסט הודעת פורום
| 11/21/2008 4:45:00 PM |
|
נושא: תראה איתן תאריך: 11/21/2008 4:45:00 PM
מחבר/ת: שי .
אני מחפש שילדה קלה יחסית ל X6 ... שיהיה יותר קל בטיפוסים[משקל] אני כבר לא כ"כ קופץ 2 מטר דרופים.. אז אני רוצה אופניים שבירידות יפנקו.. שיהיה אפשר לעשות איתן דרופים נחמדים שלא עולים על 1.5 מטר.. זהו בגדול..
|
חזרה לפורום |
|
|