הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2008 6:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ועדיין לא הבנתי מה יש לך נגד ההקלר
נושא: ועדיין לא הבנתי מה יש לך נגד ההקלר תאריך: 11/21/2008 6:13:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל יש שלדות "6 חזקות לא מעט:
באנשי RUNE, קונה קויילאייר, יטי 575, אינטנס 6.6, סנטהקרוז נומאד או בלרLT (אם אתה ממש רוצה משקל קל) ועוד ועוד.

אבל השלדה היחידה שאני מכיר בארץ שהיא אגרסיבית אבל מאפשרת דיווש טוב גם בעליה (וגם עומדת בדרישות המחיר שלך) - היא באנשי וויילדקארד. שלדה חזקה וקלה (יחסית), עם מהלך מתלה משתנה ("5-"6.5) שמקבלת מזלג עד 180 ונשמעת מאוד מתאימה לדרישות שלך. במחיר שהיא מוצעת בארץ אין לה תחרות, ולדעתי לא ממש מבינים אותה בארץ, אחרת היא היתה נחטפת כמו לחמניות. עם מזלג בעל מהלך משתנה (66ATA 140-180, למשל) היא מכסה את כל הטווח שבין "5.5-"5 ועד "7-"6.5 ועם זויות ראש שבין 68.5 ועד 67 מעלות, מה שסוגר לך את כל הפינות מהעליות הקשות ועד הירידות המהירות, דרך הדרופים, המקפצות וגינות הסלעים....
ואם זה נשמע שאני קצת משוחד - אני רוכב על הדגם הקודם של באנשי שממוצב באותו מקום, ולא מתכוון להחליף....


חזרה לפורום