טקסט הודעת פורום
| 11/21/2008 7:00:00 PM |
|
נושא: אני עם הקלר תאריך: 11/21/2008 7:00:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
לדעתי אין עליהם כל שילדה עם סינגל פיווט לא מיתנהגת כמוהה ניסיתי את ההרו והאירון לא קרוב אפילו ההרגשה מאוד חזקה ויציבה אתה יכול לימצוא שילדות מעולות במחירים די סבירים(של הקלר) :suss: :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|