הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2008 7:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  אני עם הקלר
נושא: אני עם הקלר תאריך: 11/21/2008 7:00:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

לדעתי אין עליהם
כל שילדה עם סינגל פיווט לא מיתנהגת כמוהה ניסיתי את ההרו והאירון לא קרוב אפילו
ההרגשה מאוד חזקה ויציבה
אתה יכול לימצוא שילדות מעולות במחירים די סבירים(של הקלר) :suss: :suss:


חזרה לפורום