הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2008 7:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  למה להשאיר אופניים בחוץ
נושא: למה להשאיר אופניים בחוץ תאריך: 11/21/2008 7:02:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

אני לא היתי חושב על זה אפילו לא בחלום ואים איין ברירה אז נשאיר את אישתי שתישמור
אחרי הכול היא אישרה את הרכישה :p :p :p


חזרה לפורום