טקסט הודעת פורום
11/21/2008 7:02:00 PM
דורון מ
למה להשאיר אופניים בחוץ
נושא:
למה להשאיר אופניים בחוץ
תאריך:
11/21/2008 7:02:00 PM
מחבר/ת:
דורון מ
אני לא היתי חושב על זה אפילו לא בחלום ואים איין ברירה אז נשאיר את אישתי שתישמור
אחרי הכול היא אישרה את הרכישה :p :p :p
חזרה לפורום