הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2008 11:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבתאי זקר עם תוכן  בולם אחורי
נושא: בולם אחורי תאריך: 11/21/2008 11:17:00 PM
מחבר/ת: שבתאי זקר

יש לי שילדה שבמקור באה עם בולם fox 19.5 ס"מ אך היא כרגע בלי בולם לי יש בולם 19ס"מ האם תהיה לי בעיה להרכיב אותו ואם כן אז איזה פתרון זול ויצירתי אפשר לקבל

תודה מראש


חזרה לפורום