הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/22/2008 5:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני מניח שאתה מדבר על מידה I2I
נושא: אני מניח שאתה מדבר על מידה I2I תאריך: 11/22/2008 5:10:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

למרות ש195 איננה מידה סטנדרטית.

תלוי בשלדה עצמה, ובמידת ההתכווצות של הבולם. בלי כל הנתונים האלה אי אפשר לקבוע בודאות, אבל תוכל לפרק את הקפיץ (או לרוקן לחלוטין את האויר), להרכיב את הבולם, ולאט לאט, בזהירות ובתשומת לב, לעבור לאורך כל המהלך של המתלה. אם עד הסוף אין שום מגע בין חלקים שלא אמורים לגעת (גם לא מגע קל!) - אין לך בעיה להשתמש בבולם.


חזרה לפורום