טקסט הודעת פורום
| 11/22/2008 9:43:00 AM |
|
נושא: האם יש חסרונות בלמלא "ג´יפה" בצמיגים לרכיבה בעיר? תאריך: 11/22/2008 9:43:00 AM
מחבר/ת: אבי
שלום, אני רוכב בעיקר בעיר ומגיע לי מילוי ג´יפה נגד פנצ´רים בצמיגים בחינם. שווה לנצל את זה או שיש חסרונות בשימוש בחומר שאני לא מכיר?
|
חזרה לפורום |
|
|