הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/22/2008 9:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי עם תוכן  האם יש חסרונות בלמלא "ג´יפה" בצמיגים לרכיבה בעיר?
נושא: האם יש חסרונות בלמלא "ג´יפה" בצמיגים לרכיבה בעיר? תאריך: 11/22/2008 9:43:00 AM
מחבר/ת: אבי

שלום,
אני רוכב בעיקר בעיר ומגיע לי מילוי ג´יפה נגד פנצ´רים בצמיגים בחינם.
שווה לנצל את זה או שיש חסרונות בשימוש בחומר שאני לא מכיר?


חזרה לפורום