הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/22/2008 12:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מה הקשר?
נושא: מה הקשר? תאריך: 11/22/2008 12:21:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לרכב בגשם זה יכול להיות כיף.
תחזוקה נכונה אחרי הגשם לא קשורה למידת הכיף ברכיבה.

וכדאי מאוד להימנע מהשארת אופניים בחוץ בזמן גשם.

הוא צודק לחלוטין, ואתה צודק לחלוטין, ואחד לא סותר את השני


חזרה לפורום