נושא: יש לי אופני שיכוך מלא בשבילך תאריך: 11/22/2008 6:27:00 PM
מחבר/ת: עומרי שמחון
יש לי אופני מונגוס אוטרו עלית 07 שקניתי לפני חודש וחצי ברוזן ומינץ ב-3200 אלה אופנים במידה מדיום גלגלים של kenda 26 עם גיפה והילוכי שימנו אליויו חדשים הם שמורות בקנאות רבה ומוכנות לקניה נ.ב. רכבתי עליהם בסה"כ 6 פעמים למכולצ. :cool:
|