טקסט הודעת פורום
| 11/23/2008 12:07:00 PM |
|
נושא: כידון קרבון תאריך: 11/23/2008 12:07:00 PM
מחבר/ת: בני מידנברג
חשבתי לשדרג כידון לקרבון.
האם סכנת השבר משמעותי לרכיבת XC ממוצעת? האם שווה את ההשקעה (כפול במחיר). כמה החסכון במשקל (100 גר´ לא)? במה מתתבטא היתרון?
מה דעתכם?
|
חזרה לפורום |
|
|