הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2008 12:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני מידנברג עם תוכן  כידון קרבון
נושא: כידון קרבון תאריך: 11/23/2008 12:07:00 PM
מחבר/ת: בני מידנברג

חשבתי לשדרג כידון לקרבון.

האם סכנת השבר משמעותי לרכיבת XC ממוצעת?
האם שווה את ההשקעה (כפול במחיר).
כמה החסכון במשקל (100 גר´ לא)?
במה מתתבטא היתרון?

מה דעתכם?


חזרה לפורום