נושא: כל שמן בערך תאריך: 11/23/2008 8:20:00 PM
מחבר/ת: עודד אב
האמת שאני לא כ"כ יודע מה להגיד במצבך, כי באופן עקרוני כל השרשרת שלך צריכה להיות משומנת כדי למנוע חלודה, במיוחד אם היא זולה - וזה לא מצב שאני נמצא בו אף פעם.
אני רוכב כבר שנה בערך עם שמן ROCK´N´ROLL EXTREME ואני מרוצה ממנו מאוד. העניין הוא שהשמן הזה דליל (גם משמן וגם מנקה, לא סתם סיסמה!), וההוראות הן לטפטף על שרשרת מסתובבת ואז לנגב ממש-ממש-ממש טוב. זה מונע הצטברות מיותרת של ג´יפה ברכיבות שטח, אבל זה גם אומר שלא נשאר שמן על צדי השרשרת שלה - כזה שיגן עליה מפני גשם, שזה מה שאתה צריך במקרה שלך.
לסיכום - לא יודע מה לומר... אולי הכי טוב פשוט לקנות חתיכת ברזנט ולכסות איתה את האופניים?
|