הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2008 8:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עודד אב עם תוכן  כל שמן בערך
נושא: כל שמן בערך תאריך: 11/23/2008 8:20:00 PM
מחבר/ת: עודד אב

האמת שאני לא כ"כ יודע מה להגיד במצבך, כי באופן עקרוני כל השרשרת שלך צריכה להיות משומנת כדי למנוע חלודה, במיוחד אם היא זולה - וזה לא מצב שאני נמצא בו אף פעם.

אני רוכב כבר שנה בערך עם שמן ROCK´N´ROLL EXTREME ואני מרוצה ממנו מאוד.
העניין הוא שהשמן הזה דליל (גם משמן וגם מנקה, לא סתם סיסמה!), וההוראות הן לטפטף על שרשרת מסתובבת ואז לנגב ממש-ממש-ממש טוב. זה מונע הצטברות מיותרת של ג´יפה ברכיבות שטח, אבל זה גם אומר שלא נשאר שמן על צדי השרשרת שלה - כזה שיגן עליה מפני גשם, שזה מה שאתה צריך במקרה שלך.

לסיכום - לא יודע מה לומר... אולי הכי טוב פשוט לקנות חתיכת ברזנט ולכסות איתה את האופניים?


חזרה לפורום