נושא: אני לא כ"כ מכיר את האנדורו תאריך: 11/23/2008 9:51:00 PM
מחבר/ת: שי .
אבל למוכר אופניים שלי יש כאלה ממש יופי של דבר.. הן אופניים מאד טובות .. תנסה להחליף לחלקים יותר קלים ולהפחית כמה שיותר מהמשקל.. כמובן לפני הקנייה תראה חלקים שאתה יודע שיותר קלים תעשה חיבוא ותבדוק בכמה אתה יכול להוריד מהמשקל ובאיזה סכום.. אם תוכל לפרסם את משקל אופנייך זה יעזור.. הסטמפ´ שוקלות באיזור ה 12 קילו כך שאם שלך שוקלות 14 -15 ההבדל של ה 2-3 קילו הוא לא כזה משמעותי שיגרום לך לא להנות מהאנדורו
|