נושא: כמה הבהרות ושאלה תאריך: 11/23/2008 10:13:00 PM
מחבר/ת: אבי ר
האופניים הם כלי התחבורה העיקרי שלי לקמפוס וחזרה.בימים גשומים אני לא אקח אותם אבל לעיתים יקרה שאני אשאיר אותם בחוץ בזמן הלימודים ויכולה להגיע איזו סערה שתוריד עליהם גשם לשעה ארוכה.לא מדובר באופניים בשווי 10,000 ש"ח אלא באירון-הורס מווריק פשוטים אבל אני כן אוהב אותם ורוצה לשמור עליהם. במקרה כזה הייתי רוצה לטפל בהם אחרי מבול כזה שלא יחלידו,אז מה מפה הייתם ממליצים http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=335
|