נושא: כמה שאלות מקשר לבולם קידמי מרזוקי בבקשה כנסו... תאריך: 11/23/2008 11:30:00 PM
מחבר/ת: טל
תקשיבו יש לי שתי בעיות... שמעתי שאפשר לצבוע את הבולם(הקידמי)כמובן באופן מיקצועי... מה המחיר ואיפה...?תודה. הבולם שיש לי הוא מרזוקי 170מ"מ טריפל קרנק אני צריך להוסיף לו שמן ... איך אני מוסיף? תודה על התשובות.
|