הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2008 11:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל עם תוכן  כמה שאלות מקשר לבולם קידמי מרזוקי בבקשה כנסו...
נושא: כמה שאלות מקשר לבולם קידמי מרזוקי בבקשה כנסו... תאריך: 11/23/2008 11:30:00 PM
מחבר/ת: טל

תקשיבו יש לי שתי בעיות...
שמעתי שאפשר לצבוע את הבולם(הקידמי)כמובן באופן מיקצועי... מה המחיר ואיפה...?תודה.
הבולם שיש לי הוא מרזוקי 170מ"מ טריפל קרנק אני צריך להוסיף לו שמן ... איך אני מוסיף? תודה על התשובות.


חזרה לפורום