טקסט הודעת פורום
| 11/24/2008 8:22:00 AM |
|
נושא: הבעיה היא לא זה שפגע וברח תאריך: 11/24/2008 8:22:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אתה לא יכול לנהל משא ומתן עם עבריינים - וקרוב לודאי שהוא סתם שם ז**| על כולם, ואפילו לא מזיז לו שהוא פוגע במישהו.
אבל הבעיה היא שכבר תופסים אותו - מה בית המשפט נותן לו?
|
חזרה לפורום |
|
|