הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/24/2008 8:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  יש לי חבר שיש לו כזה
נושא: יש לי חבר שיש לו כזה תאריך: 11/24/2008 8:44:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

הוא מאוד מרוצה. היה רוכב XC על אופני ז"ק - ומאז שהוא על הFORCE הוא מנסה דברים, ומשתפר ממש מרכיבה לרכיבה.
רכבתי עליה בעצמי אבל הייתי מעדיף מידה קצת יותר קטנה בשבילי, אז לא יכול לחוות דעה רצינית.

בכל מקרה - ביחס למחיר האיבזור ברמה טובה, ואם הייתי רוכב בנישה המתאימה - בהחלט הייתי שוקל אותם.


חזרה לפורום