נושא: יש לי חבר שיש לו כזה תאריך: 11/24/2008 8:44:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
הוא מאוד מרוצה. היה רוכב XC על אופני ז"ק - ומאז שהוא על הFORCE הוא מנסה דברים, ומשתפר ממש מרכיבה לרכיבה. רכבתי עליה בעצמי אבל הייתי מעדיף מידה קצת יותר קטנה בשבילי, אז לא יכול לחוות דעה רצינית.
בכל מקרה - ביחס למחיר האיבזור ברמה טובה, ואם הייתי רוכב בנישה המתאימה - בהחלט הייתי שוקל אותם.
|